بیست فایل

بیست فایل

بیست فایل

بیست فایل

کلمات کلیدی

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

کسب درآمد عالی با آی نوتی.

مکمل چاقی مکارنج

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings .

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

دانلود فایل پاورپوینت باغ ایرانی .

کد متلب مدلسازی کالکتور خورشیدی.

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر) .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

برقی روکار توکار ایستاده پارکی و تابلو توزیع برق

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند.

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

سنجش و درمان).

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

جزوه آموزشی سیم و کابل (آشنائی و طراحی بصورت کاملا تصویری ) .

بررسی جایگاه و نقش حقوق بشر دوستانه در اسلام و اسناد بین المللی .

تحقیق با موضوع XML چیست و چرا دارای اهمیت فراوان است؟ (بخش اول) .

طراحی کابلهای ابزار دقیق و ساختار آن مطابق با استاندارد EN 50288 .

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق پرستاری بیماران همودیالیزی .

دانلود تحقیق خفاش ها .

علی رازمنش | يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۸ ب.ظ
دانلود تحقیق خفاش ها

خفاش ها پستاندارانی هستند که می توانند مانند پرندگان در هوا پرواز کنند در این پستانداران استخوان های بازو، کف دست و انگشتان بسیار دراز است و سطح آنها پوشیده از غشاء پوستی ای است که پرده بالی نامیده می شود

دانلود دانلود تحقیق خفاش ها

خفاش 
راسته خفاش ها 
انواع خفاش 
نسل خفاش 
زندگی خفاش ها
دسته بندی زیست شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

خفاش ها پستاندارانی هستند که می توانند مانند پرندگان در هوا پرواز کنند. در این پستانداران استخوان های بازو، کف دست و انگشتان بسیار دراز است و سطح آنها پوشیده از غشاء پوستی ای است که پرده بالی نامیده می شود . در اغلب خفاش ها پرده پوستی دیگری به نام پرده دمی وجود دارد که فضای بین پاها و تمام یا قسمتی از دم را می پوشاند. این پرده ها اغلب شفاف و بدون مو هستند.

خفاش هابعد از انسان وسیع ترین پراکندگی را در سطح کره زمین دارند و بعد از جویندگان ، بیش ترین تعداد گونه را شامل می گردند. با وجود قدرت بینائی ضعیف، آنها قادرند در تاریکی مطلق به راحتی پرواز نمایند و مسیر حرکت و طعمه خود را تشخیص دهند. برخلاف پرندگان که با بالا و پائین بردن بالها پرواز می کنند. پرواز خفاش ها مانند شنا کردن در هوا است . قدرت مانور خفاش ها در فضا بیش از پرندگان است، این توانائی در تغییر سرعت ناگهانی، ایستادن در هوا، شکار طعمه، و معلق زدن و تغییر جهت سریع می باشد. سیستم بازیابی امواج (Echo-Location) که مانند رادار عمل می کند، خفاش ها را قادر به انجام این عملیات کرده است. امواج ماوراء صوت که به وسیله دهان یا بینی تولید می گردد پس از برخورد به اجسام مختلف، به وسیله گوش ها که ساختمان پیچیده ای دارند دریافت می گردد، به این ترتیب مسیر حرکت و موقعیت شکار مشخص می شود. خفاش ها شب گرد هستند، آنها روز را در محل های تاریک به سر می برند اغلب آنها در موقع استراحت سرشان به طرف پایین اویزان است. همه
خفاش ها پس از تاریک شدن هوا استراحتگاه خود را ترک نموده، اغلب برای نوشیدن آب به طرف تالاب ها و رودخانه ها پرواز می کنند.

بعضی از خفاش ها در فصل زمستان مسافت زیادی (گاهی متجاوز از 1500 کیلومتر) را طی نموده و به مناطق گرمسیر مهاجرت می کنند، برخی دیگر به مجرد سرد شدن هوا به خواب زمستان فرو می روند در موقع خواب زمستانی درجه حرارت بدن آنها به شدت کاهش می یابد. (در موقع استراحت نیز درجه حرارت بدن خفاش ها نسبت به زمانی که پرواز می کنند پائین تر است). جفت گیری در خفاش هائی که خواب زمستانی دارند، معمولاً در پاییز شروع می شود ولی رهاسازی تخمک در ماده ها اوایل بهار صورت می گیرد . بنابراین اسپرم زمستان را در دستگاه تناسلی ماده می گذارند و جنین در بهار تشکیل می گردد. تعداد بچه ها کم و معمولاً یک و گاهی دو بچه در سال است.

خفاش ها رژیم ها ی غذایی متفاوتی دارند که شامل میوه ها، حشرات و خون حیوانات است، خفاش های ایران به استثنای یک گونه که میوه خوار است بقیه حشره خوارند. این خفاش ها حشرات را بوسیله پرده های بالی و دمی که مانند تور حشره گیری عمل می کنند، گرفتار کرده یا مستقیماً توسط دهان شکار می نمایند.

ارزش اقتصادی: خفاش های ایران حیوانات بسیار مفیدی هستند، آنها با خوردن تعداد زیادی از حشرات مضر، نقش مهمی در کنترل بیولوژیک آفات و بیماریها ایفا می کنند و در اکوسیستم طبیعی دارای جایگاه ویژه ای هستند. از طرف دیگر نباید خفاش ها را فقط بعنوان یک راسته از پستانداران با گونه های فراوان نگریست. بلکه آنها مجموعه ای از اشکال بیولوژیک مختلف برای تحقیقات علمی به شمار می آیند. خفاش ها به بیماری هاری حساس و قابل ابتلاء هستند ولی معمولاً به انسان یا حیوانات حمله نمی کنند.

وضعیت فعلی: دشمنان طبیعی خفاش ها، مارها و پرندگان شکاری هستند. داشتن زندگی شبانه و حرکات غیرمعمول، تصویر نادرستی از خطرناکی و شرارت خفاش ها در اذهان مردم عامی و خرافاتی ایجاد کرده است. این گونه افراد، با تخریب زیستگاه و فراری دادن خفاش ها لطمه زیادی به این حیوانات مفید وارد می سازند. تخریب زیستگاه استفاده نابجا از سموم حشره کش و تغییر در معماری ساختمانها (در گذشته اکثر خانه ها دارای شیروانی و یا محل هائی برای زندگی خفاش ها بودند) باعث گردیده اند که نسل خفاش در کشور ما به سرعت رو به کاهش بگذارد.

دانلود دانلود تحقیق خفاش ها

  • علی رازمنش

دانلود تحقیق خفاش ها .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبادل لینک رایگان - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید استاربینو - استاربینو متن آهنگ - متن آهنگ دانلود آهنگ جدید | بی باک موزیک - دانلود آهنگ جدید | بی باک موزیک تبادل لینک رایگان - تبادل لینک رایگان آپلود عکس - آپلود عکس دانلود آهنگ جدید | هوادار موزیک - دانلود آهنگ جدید | هوادار موزیک تبادل لینک - تبادل لینک اتوماتیک مدرک بازرسی جوش - مدرک بازرسی جوش ثبت آگهی - ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | نیازمندی | اینترنتی | آگهی نامه طراحی سایت - طراحی سایت و اپلیکیشن اندروید و ios خرید و فروش وب سایت و دامنه رند - مرکز خرید و فروش سایت و دامنه رند و زیبا به صورت رایگان تبادل لینک رایگان - تبادل لینک دانلود آهنگ شاد سایت همسریابی - انتخاب همسر در سایت همسریابی فروشگاه اینترنتی نمایشگاه نفت و گاز - نمایشگاه اینترنتی نفت، گاز، پتروشیمی بک لینک - بک لینک پارتیشن و مبلمان اداری - فرآذین تولید کننده پارتیشن و مبلمان اداری اعلام و اطفا حریق - فروش تجهیزات اعلام و اطفا حریق،اخذ تاییدیه های آتشنشانی،گاز fm200،واترمیست،اطفای دیتاسنتر تبادل لینک - تبادل لینک رایگان - بلک لینک رایگان و با کیفیت - تبادل لینک دو طرفه - تبادل سه طرفه لینک تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده